Salutare dragilor.

Cum in ultima perioada am tot stat in casa si pe langa casa, weekend-ul trecut ne-am hotarat sa plecm undeva… oriunde, numai sa plecam de acasa.

Recunosc, prima destinatie aleasa a fost Grecia, insa chiar cand ne pregateam sa ne facem bagajele cu haine mai de primavara, guvernul elen tocmai a prelungit perioada de carantinare de la 3 zile la 7, asa ca a picat din start, pentru ca planuiam sa facem o excursie mai prelungita, cu vizite pe la diferite atractii, inclusiv o urcare pe Olimp pe timp de iarna… dar totul a picat si a trebuit sa ne indreptam atentia spre alta zona.

Am cautat o locatie care sa aiba si altceva in afara de ski si masa, pentru ca nu suntem chiar asa fani skiat (eu, cel putin) si asa am ajuns la Balvanyos Resort. Asa ca, am schimbat bagajul din haine subtiri in haine foarte groase, ne-am urcat in masina si am plecat spre Brasov unde am lasat copiii la bunici pentru 3 zile cat ne-am relaxat noi.

In drum spre Balvanyos ne-am oprit la Coresi Shopping Resort pentru a mai cumpara cate ceva pentru a fi siguri ca nu ne lipseste nimic, am baut o cafea super buna de la Tucano cafe si am plecat spre relaxareeeee….

Cum am ajuns pe seara, ne-am cazat si am fugit la unul din cele doua restaurante pe care resort-ul le-a pus la dispozitia clientilor si care sunt deschise in aceasta perioada doar pentru persoanele cazate aici.

Dupa o masa super buna acompaniata de un vin fiert, ne-am retras in camera si ne-am odihnit pentru a doua zi.

Pentru ca toata noaptea care tocmai trecuse a nins, a doua zi ne-am trezit la un peisaj ca in povesti. Asa ca, dupa ce am luat micul dejun si am check-uit ora de spa ( accesul la spa este doar pe baza de programare cu o seara inainte ), am plecat la o mica plimbare prin padurea din jurul hotelului pentru a simti adevarata experienta montana.

Aici am vrut sa incerc (pentru prima data in viata!) metoda Wim-HOF, asa ca am aruncat hainele de pe mine intr-o ninsoare perfecta si m-am conectat cu natura inghetata!

Desi persoanele din jurul meu se uitau la mine ca la o lunatica, experienta a fost una de neuitat si cu siguranta de repetat!! Raceala zapezii care cadea usor pe corpul meu cald facea ca tot din jurul meu sa inceteze sa existe si linistea, pacea, bucuria si iubirea sa ma invaluie intr-o bula invizibila! Va zic ca merita sa experimentati aceasta metoda macar o data in viata! Va garantez ca, in primul rand NU va veti imbolnavi, iar in al doilea rand, senzatia de libertate de care veti avea parte nu se va compara cu nimic in viata!! Asa ca, daca aveti ocazia, Go for it!! 😉

Dupa acest moment, ne-am continuat plimbarea pana la Baile Fetelor Apor, o zona cu multe izvoare de apa de diferite compozitii si bazine de ape minerale cu emanatii de gaze. Astfel de izvoare se mai gasesc in Columbia si Insulele Java, asa ca merita o vizita pana acolo, in orice perioada a anului veti merge. Atentie insa la mirosul puternic de sulf pe care il veti simti in zona..

Atractii in zona erau multe. Mai puteam vizita Pestera Sulfuroasa sau Pestera Ucigasa sau chiar Cetatea Balvanyos, dar cum eram pe jos intr-o zona semnalizata cu prezenta ursilor, am zis sa fim totusi precauti si sa nu ne aventuram mai departe decat era cazul, cu atat mai mult cu cat stratul de zapada era din ce in ce mai mare.

Asa ca ne-am retras usor spre hotel, unde ne astepta experienta de la spa-ul hotelului.

Da, piscina interioara era inchisa, in interior fiind accesibile doar cele doua jacuzzi, cu apa de izvor si apa sarata, precum si sauna in care am intrat sa transpiram putin toxinele din noi.

Insa, inainte de toate am iesit la piscina exterioara care ne astepta cu apa calda si cu ninsoare linistita. Tot afara am mai gasit un alt jacuzzi pe care, evident ca l-am incercat, precum si o sauna imensa de unde puteai admira o parte din zona minunata in care ne aflam printr-un geam mic.

Dupa ce am facut cateva ture de piscina-sauna-jacuzzi, am vazut sezlong-urile de afara cu un strat superb de zapada pe ele, si am vrut sa mai incerc o nebunie, aceea de a sta pe unul dintre acele sezlong-uri. Cei care ma urmariti pe retelele de socializare ati putut vedea direct atunci cam cum a fost. Multi mi-au spus ca voi raci, insa nu am patit nimic pentru ca, imediat dupa cele cateva secunde petrecute pe sezlong, am fugit in jacuzzi unde apa avea 37 de grade Celsius. Adevarat, prima senzatie cand am intrat in apa calda a fost de parca cineva imi baga ace in corp, dar apoi m-am incalzit si am simtit cum corpul meu s-a bucurat de momentul experimentat. Best experience EVER!!

Dupa ce ne-am stafidit de atata stat in apa, am baut un pahar de prosecco in sala de sare – o camera inchisa cu pereti de sare, un fel de salina interioara, si apoi ne-am retras in camera sa ne odihnim putin si sa ne pregatim de cina.

Nu mai este cazul sa va spun cam cat de bine am mancat si ce tare am ras alaturi de prietenii nostri cu care am si fost acolo de altfel. Dupa cina, am jucat un biliard in sala de jocuri a hotelului, iar a doua zi am repetat anumite experiente.

Cum ziua precedenta am facut de toate, ziua ce a urmat a fost mai mult pe relaxare si odihna, insa am fost pana la Lacul Sf Ana unde ne-am dat cu sania pana jos la lac, iar in sus am fost trasi cu sania de masina.. 🙂 Plimbarea am lasat-o pe alta data, pentru ca era putin mai frig decat in ziua precedenta, dar ne-am relaxat in sauna si in jacuzzi..

A doua zi am plecat la Brasov sa recuperam copiii si, dupa o seara petrecuta la bunici, am plecat spre Bucuresti cu amintiri superbe in suflet si cu experiente de neuitat.

Cam asa a fost weekend-ul nostru la Balvanyos 🙂

Voi cum v-ati petrecut weekend-ul trecut?

Ati ajuns pe la Balvanyos pana acum sau aveti in plan sa mergeti?

Eu va pot spune ca experienta mea a fost una senzationala si in mod cert ne vom intoarce si cu copiii acolo.